Friday, December 21, 2007

boredd

im updatingg siaaaa.
weheee.
dejavu sent me the song ; ada cinta(those chipmunks)
itss nice siaa. i love it dejavu, thankk yew!
kamu baikk sekalii.
hahaha.

okay,hitsy wont be starving in a few minutes!!
damn it, i want him tuh starve,
haha.
affen, kamuu gayy uhh!
and its hott.
haha, gay's are hot.

okay,
u nkk buat layout you, niesha lesbo?
mcm phm siiaa!
we seeee.

alamark, i tk call iwan dear!
haha,
narkk call die skrgg siaa!!
kesiannn die tunguu saye..
whatever it is, kame kawan gerekk sayaaaaaaaaaaaa...


aiman, kamu pon GEREEEK!
haha,
sayeee adeee bykk kawann gereeeek. mcm die, die, dgn die,
haha.

sape tuhh si die?
adeee luhh kan!
haha,


shhh,, sayee tarkk boleh bilangggg.
haha.

aiman,
i do owee you siaa.
haha.
butt shhhh.
just dnt tell him will you?
im scaredd he'll get mad at me siaaa..


faizal mcm gay, dgr lagu my happy ending.
haha
weeeesshh!
aiman, tghh think of smething.
and i have no clue.
haha

i just hope, he wnt take advantage .
haha.

wheeee, kabooshh
why am i making noises?

and i hope hitsy dies after eating.
that gelojoh idiot pig!
haha.
syg, i called you a pig.
oopsyy, i sengaje!
haha
he said himself,
his gonna choke .
and tsk.tsk.tsk.
DIEEE
nanti nisa jadyy anak dara tuaaa.

maybe, im goingg holiidayy tuhmoroe.
haizz. gonna miss my buddies.
im definately gonna call elmo.
narkk call histy, bapak die ade.
so ape name bpk si gay tuhh ehkk?
jap2 aku nkk gyy tanye.
haha


aiman, i wnt agree, wokeyy?
sheesh,,...
im not gonna ask his friends.
nanti kate
BROTHERS SECRET.

gawd, i think im going tuhhmoroe.

okayy
da tahu.

anakk ZAILANI,

wheee.


lets kacauu him
haha


okaayy

enuf nisa.

im getting idioticcc.

DA CONFIRM AKU GY HOLIDAY NARII.

haizz.

at 10 am.

be back on TUESDAAYY.

miss you all.

haha.

sygg sumeeee..